Wstęp do świata windykacji telefonicznej

Każda rozmowa windykacyjna z dłużnikiem przez telefon, powinna zawierać trzy podstawowe elementy. Powinna być niczym rozprawka pisana w ramach pracy domowej zadanej na lekcji języka polskiego. Powinna zwierać takie elementy jak:

  1.  Wstęp
  2.  Rozwinięcie
  3. Zakończenie

We wstępie warto jest wskazać nazwę firmy z jakiej dzwonimy oraz po weryfikacji dłużnika- po upewnieniu się, że tajemnica bankowa nie zostanie złamana- odpowiedzieć na wszelkie pytania dłużnika odnośnie szczegółów sprawy, której dotyczy rozmowa.

Niewiedza to oznaka profesjonalizmu, więc jeśli czegoś nie wiecie lub też nie macie dostępu do danych sprawy- umówcie się na oddzwonienie z informacją zwrotną- i faktycznie to uczyńcie.

 

Rozwinięcie takiej rozmowy, powinno zawierać w sobie elementy negocjacji oraz sankcji. Bardzo ważne jest też ich obrazowanie- takie trochę windykacyjne kalambury lub też „windykacyjna magia”.

Elementem zakończenia jest podsumowanie ustaleń i zachęta do kolejnego kontaktu ze strony dłużnika.

 

Nie martwcie się- każdy element rozmowy windykacyjnej omówię szczegółowo- tak więc nic- tylko korzystać z dobrych rad :). Zapraszam do odwiedzania mojej strony regularnie- oraz oczywiście do skorzystania  mojego autorskiego kursu- dużo treści- a mało „wodolejstwa”. :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *